Ya, anda boleh menyemak manfaat sijil anda dengan menghubungi ejen perkhidmatan anda atau wakil Bank / PruBSN dan membuat perubahan kepada sijil anda yang menepati keperluan perlindungan dan kewangan anda.
Anda mempunyai pilihan untuk menaik taraf atau menurun taraf (mana yang berkenaan) bagi pelan perubatan yang sama atau beralih kepada pelan perubatan yang lain, yang tersedia di bawah sijil yang mungkin sesuai dengan keperluan perlindungan dan kewangan anda.
Jika anda memilih untuk menaik taraf dalam pelan perubatan yang sama atau beralih kepada pelan perubatan lain, anda perlu maklum bahawa:
Nota: Anda boleh berhubung dengan ejen perkhidmatan atau wakil Bank / PruBSN anda untuk mengemukakan dokumen yang diperlukan seperti Borang Cadangan Tambahan atau Borang Permintaan Perubahan bersama-sama dengan Slip Sebut Harga dan / atau Penyata Kelestarian Perubahan Sijil (yang mana berkenaan) untuk permohonan pengendorsan.
Hubungi kami di 03-2742 4060 (Isnin-Jumaat, 8.30pg – 5.15ptg, kecuali Cuti Umum) atau e-mel kami di customer@prubsn.com.my